021-88745066

WordPress plugin

6 تا از بهترین افزونه های فروشگاهی وردپرس

فهرست مطالب

یکی از مهم ترین بستر هایی که کسب و کار ها می توانند در آن فعالیت داشته باشند و به کسب و کار خود رونق ببخشند بحث اینترنت است. ایجاد کسب و کار اینترنتی از راه و روش های مختلفی می تواند انجام گیرد.

 

به عنوان مثال باز کردن یک حساب کاربری در یک شبکه ی اجتماعی و تبلیغ کردن آن حساب کاربری. یا با ایجاد کانال در یک پیامرسان نیز می توان این بستر را فراهم نمود که به صورت اینترنتی به فعالیت خود ادامه دهید. ولی در بین همه ی موارد گفته شده مهم ترین راهی که می توانید از آن بهره  بگیرید و کسب و کار اینترنتی خودتان را شروع کنید ایجاد یک سایت اختصاصی برای خودتان است.

 

همچنین شما می توانید برای طراحی سایت خود به تیم آرین اعتماد کنید تا با بالاترین کیفیت سایت خودتان را طراحی کنید.

یکی از بستر هایی که امکان ایجاد یک سایت با بهترین کیفیت را برای شما فراهم می کند وردپرس است. وردپرس با داشتن قالب ها  و افزونه های متعدد دست شما را برای راه اندازی یک سایت حرفه ای باز می گذارد.

 

در این مقاله تیم سرور جت سعی دارد که در میان انبوهی از افزونه ها و پلاگین ها بهترین آنها را برای کسب و کار شما معرفی کند تا بتوانید از این افزونه ها برای وب سایت خودتان استفاده کنید.

پس در ادامه همراه سرور جت باشید.

بهترین افزونه های فروشگاهی

افزونه ها مانند برنامه های کاربردی عمل می کنند. بسیاری از این افزونه ها مخصوص سایت فروشگاهی طراحی شده است. در اینجا ما بهترین این افزونه ها را معرفی می کنیم تا با انتخاب آنها بتوانید خدمات بهتری را برای سایت فروشگاهی خودتان ارائه دهید.

WordPress plugin

1- WooCommerce

امکان ندارد در دنیای طراحی سایت با وردپرس ورود کرده باشید و اسم ووکامرس به گوشتان نخورده باشد.

ووکامرس در سال 2015 توسط تیم Automattic طراحی شد و به قدری موفق بود که کمتر سایتی را می شود پیدا کرد که این افزونه را نصب نکرده باشد.

 

این افزونه تمام چیزی که یک سایت فروشگاهی نیاز دارد را در اختیار مدیر سایت قرار می دهد.

لازم به ذکر است این پلاگین کاملا رایگانه و نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نیست.

بنابراین برای وب سایت کوچک می تواند بهترین گزینه برای صرفه جویی در هزینه ها باشد.

بدست آوردن آمار دقیق موجودی کالاها در انبار، مدیریت سفارش های مشتریان، مدیریت فروختن اجناس، ایجاد یک ویترین و معرفی محصولات و کالاها، صدور فاکتور، مدیریت حمل و نقل ها، امکان فروش محصلولات دیجیتالی، مدیریت تخفیف ها، دریافت بازخورد از مشتریان، پشتیبانی از زبان فارسی، محیط کاربری ساده و آسان، امکان مدیریت چند فروشندگی، پشتیبانی از واحد پولی ایران، پشتیبانی از اکثر قالب های وردپرس، پشتیبانی از درگاه های پرداخت ایرانی و هزاران هزار قابلیتی که ووکامرس برای مدیریت هر چه آسان تر سایت فروشگاهی شما ارائه می دهد بر محبوبیت هر چه بیشتر این پلاگین افزوده است.

 

2- Esay Digital Downloads

این افزونه مختص محصولات دیجیتال است.افزونه Esay Digital Downloads رایگان است ولی برای دسترسی داشتن به برخی از امکانات آن باید حتما اشتراک خریداری کنید.

از جمله محصولات دیجیتالی که می توانید با این افزونه ارائه دهید کتاب های دجیتالی (PDF)، جزوات به صورت فایل word، فروش قالب های وردپرسی و از این دست محصولات دیجیتالی.

 

افزونه ی Esay Digital Downloads همانند ووکامرس از زبان فارسی و واحد پولی ایران پشتیبانی می کند.

می توانید تخفیف های محصولات خودتان را مدیریت کنید، مدیریت تاریخچه ی خرید کاربران، امکان گزارش گیری و….

علاوه بر همه ی این موارد Esay Digital Downloads بیش از 200 افزونه ی دیگر دارد که با نصب آنها می توانید قابلیت های دیگری را اضافه کنید.

 

3- Yoast SEO

دنیای سئو بسیار دنیای گسترده ای است. در دنیای افرادی زیادی در حال رقابت هستند تا بتوانند سایت خود را در موتور های جستجو بالا بیاورند. در این بین کسی برنده است که بتواند با کمک یک دستیار حرفه ای سئوی که تمام راه و چاه های سئو را بلد باشد سایت خود را از میان هزاران سایت موجود در اینترنت در موتور های جستجو بالا بیاورد.

 

این دستیار حرفه ای Yoast SEO می باشد. یوآست سئو تمام پارامت هایی که در بهبود سئوی سایت شما است را چک می کند و در نهایت به شما نشان می دهد.

 

این افزونه بسیار بسیار می تواند در بهبود سئوی سایت شما کمک کند. چرا که همانطور گفتیم تمام پارامتر هایی که در افزایش سئو مهم هستند را چک می کند. از کلمه ی کلیدی گرفته تا میزان خوانایی مطالبی که در سایت ارائه دادید. پس می توان از جمله مهم ترین افزونه هایی که باید حتما نصب کنید می شود به این افزونه اشاره کرد.

WordPress plugin

4- Shared Counts

وقتی شما یک وب سایت طراحی می کنید ممکن است که در شبکه های اجتماعی نیز صفحه داشته باشید و در آنها فعالیت کنید.

این افزونه اینجا به کمک شما می آید. به این صورت مشتریانی که وارد سایت شما شده اند را به این صفحات هدایت می کند. همین سبب این می شود که ممبر های شبکه های اجتماعی که شما در آن فعالیت می کند به صورت چشمگیری افزایش یابد.

 

5- Elementor

می توان گفت از مهم ترین افزونه هایی که حتماااااااا باید آن را نصب کنید همین Elemento است.

این افزونه به شما در طراحی صفحات سایتتان بسیار کمک می کند. زیرا تمام ابزار هایی که شما برای چیدمان صفحات سایتتان نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

 

کار کردن با این افزونه نیز بسیار راحت است. زیرا این افزونه با زبان فارسی هم ترجمه شده است. و شما می تواند با نصب این افزونه و فعال کردن آن به راحتی از تمام امکانات فوق العاده جذاب آن استفاده کنید.

 

در ضمن این افزونه رایگان است ولی برای دسترسی به یک سری قابلیت ها و ابزار های آن باید نسخه ی پرو آن را خریداری کنید. ولی  خرید نسخه ی پرو آن هم ارزش بالایی دارد چراکه بسیار افزونه ی کارآمدی است.

 

6- All In One WP Security

در دنیای وب که هیچ چیز صد در صد امن نیست و به نحوی می شود به هر سیستمی نفوذ کرد و اطلاعاتش را سرقت کنند. وب سایت شما نیز می تواند در معرض حملات سایبری باشد.

پس بهتر است به موارد امنیتی که در دسترس هستند بیشتر دقت کرد. یکی از این مواردی امنیتی که می شود از آن استفاده کرد افزونه ی All In One WP Security است. این افزونه با سپر های امنیتی که برای وب سایت شما ایجاد می کند مانع نفوذ هکر ها به سایت شما می شود.

WordPress plugin

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد که شما را با بهترین افزونه های موجود در بستر وب هستند آشنا و قابلیت های هر یک را برای شما شرح بدهیم تا بتوانید از میان انبوهی افزونه و پلاگین بهترین آن ها را انتخاب، و نصب کنید.

احمد صفدرزاده

احمد صفدرزاده

دانشجو رشته ی کامپیوتر شاخه ی نرم افزار - فعال در حوزه ی سئو، تولید محتوای متنی و ویدئویی، طراحی گرافیکی و عکاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *