021-88745066

خرید هاست ابری

راهنمای خرید هاست ابری

فهرست مطالب

 

خرید انواع هاست ابری 

دراین مقاله درباره ای انواع هاست ابری و همچنین پیدا کردن هاست ابری مناسب و خرید آن به طور مفصل با شما حرف خواهیم زد. 

مقدمه

امروزه با توجه به گسترش سایت ها و نیاز به راه اندازی سایت های جدید، سرویس های میزبانی بسیار توسعه یافته اند. منظور از سرویس میزبانی، مکانی برای نمایش اطلاعات سایت ها است. بنابراین خرید هاست یا سرویس میزبانی برای افرادی که به دنبال توسعه کسب و کار خود هستند، کاملا ضروری می باشد. در این مقاله ابتدا نکات مهم در مورد خرید دامنه را برای شما شرح داده و سپس راهنمایی های لازم در خصوص خرید هاست ابری را به شما ارائه می کنیم.

نکات مهم در انتخاب دامنه

از آنجایی که نام دامنه، آدرس وب سایت شما را در اینترنت نشان می دهد، نام دامنه باید متناسب با فعالیت شما انتخاب شود.

  • انتخاب نام مناسب

نامی که برای دامنه انتخاب می کنید باید ساده باشد و حالت نوشتاری راحتی داشته باشد. همچنین بهتر است از کلمات کلیدی مربوط به کسب و کارتان در انتخاب نام دامنه استفاده شود و خط تیره و اعداد مورد استفاده قرار نگیرند.

  • آزاد بودن دامنه

برای اینکه مطمئن شوید این نام قبلا انتخاب نشده است، حتما تست آزاد بودن دامنه را انجام دهید.

  • انتخاب پسوند مناسب

پسوند انتخابی باید متناسب با کسب و کار شما باشد. برای مثال: پسوند co  برای شرکت ها، info  برای سایت های اطلاع رسانی و ir  برای سایتها و اشخاص ایرانی می باشد.

  • خرید از شرکت های معتبر

در هنگام خرید دامنه دقت کنید که دامنه ی خریداری شده با نام شما ثبت شده باشد و حتما پنل مدیریت داشته باشد.

خرید هاست ابری

نکات مهم در خرید هاست

پس از انتخاب دامنه مناسب نوبت به خرید هاست می رسد. نکات مهم در خریدهاست ابری عبارتند از:

  • انتخاب نوع هاست

در ابتدا باید مشخص کنید که قصد خرید هاست ویندوز را دارید یا می‌خواهید از هاست لینوکس استفاده کنید. اگر سایت شما به وسیله ASP  طراحی شده است و می‌خواهید راه اندازی سایت تان بر روی وب سرور IIS  مایکروسافت انجام شود، هاست ویندوز مناسب شماست. اما اگر وب سایت تان توسط زبان های PHP، Python طراحی شده است و نیاز به دیتابیس mySQL  دارد، هاست لینوکس برای شما بهتر است‌.

  • تعیین پهنای باند و مقدار فضای ذخیره سازی

قدم بعدی پس از انتخاب نوع هاست ، تعیین فضای ذخیره سازی مورد نیازتان است. بعضی از سایت ها ادعا می کنند که فضای نامحدود به شما ارائه می دهند، اما تا وقتی که فقط فایل های سایت تان را آپلود کنید. همچنین اگر می‌خواهید سایت تان بازدیدکنندگان بیشماری داشته باشد، به پهنای باند بیشتری نیاز دارید.

  • بررسی کیفیت سرویس هاست

کیفیت سرویس در قالب uptime  تعریف می‌شود. به این معنی که سرورهای هاست، در بیشتر مواقع چند درصد در دسترس هستند. در هنگام خریدهاست ابری حتما بپرسید در مواقع خارج شدن سرور چه نوع ضمانتی به شما ارائه می دهند.

  • خرید از شرکتی که تنوع سرویس دارد

تنوع سرویس ها و به روز بودن شرکت، نشان می دهد که گستردگی کار شرکت به چه اندازه است. هم اکنون هاست ابری پرطرفدارترین سرویس در بین کاربران محسوب می شود. با این حال بعضی از سایت ها، بسته به زمانی که طراحی شده اند، نیاز به نسخه های نرم افزاری خاصی دارند. بنابراین بهتر است شرکتی را برای خرید هاست انتخاب کنید که سرویس های متنوعی ارائه میکند. شرکت سرور جت یک شرکت معتبر در زمینه خریدهاست ابری می باشد.

  • نحوه پشتیبانی از اطلاعات

پشتیبان گیری یا backup  از نکات اساسی در انتخاب هاست می باشد. بعضی از شرکت‌های ارائه دهنده هاست به صورت منظم از اطلاعات شما پشتیبان گیری می کنند. در نتیجه برای بازگرداندن اطلاعات قبلی مشکلی نخواهید داشت.

  • دوره تست رایگان

داشتن دوره تست رایگان از نکات مهم در خرید هاست ابری می باشد. با تست رایگان می‌توان امکانات و کیفیت خدمات شرکت را سنجید. پس دقت کنید که شرکت هاستینگ حتما دوره تست رایگان داشته باشد.

  • قیمت هاست

از عوامل دیگر تاثیر گذار در انتخاب هاست می‌توان به قیمت آن اشاره کرد. اگر شما یک هاست را فقط به خاطر قیمت پایین‌تر آن انتخاب کنید ممکن است بعدها مجبور به انتقال سایت خود به هاست دیگری شوید. پس یک هاست باکیفیت و متناسب با نیازهای خود تهیه کنید.

  • نحوه نظارت و پشتیبانی

نحوه پشتیبانی نیز از عوامل مهم دیگر در انتخاب و خرید هاست می باشد‌. زمانی که شما می‌خواهید یک سایت ۲۴ ساعته فعال داشته باشید، باید یک هاست با پشتیبانی ۲۴ ساعته انتخاب کنید که یک تیم فنی با تجربه به طور مداوم آن را پشتیبانی کنند. همچنین پشتیبانی آنلاین که توسط بعضی از شرکت ها ارائه می شود، گزینه بسیار خوبی می باشد.

هاست ابری

هاست وردپرس ابری

اگر به دنبال خرید هاست ابری مطمئن هستید همین حالا کلیک کنید

چرا هاست ابری بخریم؟

  • سرعت فوق العاده

 هاست ابری با استفاده از کانفیگ قدرتمند و به روز شامل هارد NVME  و پردازنده های بسیار قوی، باعث افزایش حیرت انگیز سرعت سایت شما در هاست خارج می‌شود.

  • تاثیر فوق العاده در سئو

سرعت دسترسی گوگل به سایت و آپتایم شدن بالا، از عوامل مهم تاثیرگذار بر رتبه گوگل یک سایت است. در هاست خارج این عوامل در بیشترین حد خود، بر رتبه سایت شما تاثیر می گذرانند.

  • استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها

از مزیت های هاست می‌توان به سرعت بالای پورت، فناوری های پیشرفته نگهداری سرورها و کیفیت شبکه دیتاسنتر اشاره کرد که سبب بهبود عملکرد سایت شما خواهد شد.

  • قابلیت آپتایم بالا

در هاست خارج به دلیل وجود مدیریت و کنترل حرفه ای سرورها، سیستم های مانیتورینگ پیشرفته و امنیت عالی در برابر بدافزارها و هکرها، آپدیت بالایی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

% سرور جت %title

خرید هاست ابری

امروزه افراد برای توسعه کسب و کار آنلاین خود نیاز به ایجاد سایت و ثبت آدرس اینترنتی دارند. بنابراین خرید هاست ابری یکی از دغدغه های مهم این افراد می باشد. از نکات مهم در خرید انواع هاست، توجه به معتبر بودن منبع خرید می باشد. با سرور جت تجربه خرید امن و راحت را تجربه کنید.

خرید هاست از سرور جت

سرور جت با ارائه بهترین سرویس های میزبانی، ۲۴ ساعته و در همه لحظات محافظ دارایی آنلاین شما است. با خرید هاست از سرور جت، خیالتان از کسب و کارتان آسوده باشد زیرا متخصصان حرفه ای این مجموعه حامی کسب و کار آنلاین شما هستند.

% سرور جت %title

سرور ابری مجازی

اگر به دنبال خرید سرور ابری مجازی مطمئن هستید همین حالا کلیک کنید

سخن پایانی :

در این مقاله به بررسی نکاتی که باید قبل از خرید دامنه به آن ها توجه کنید، پرداختیم. همان گونه که اشاره شد، انتخاب دامنه مناسب می تواند نقش مهمی در سئو وب سایت شما داشته باشد. بنابراین به تمام نکات گفته شده در خصوص انتخاب دامنه، دقت نمایید. از دیگر نکاتی که باید به هنگام خرید دامنه به آن توجه داشته باشید این است که دامنه مورد نظر خود را از شرکت های معتبر خریداری نمایید. زیرا شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات هاستینگ، دارای پشتیبانی بسیار مناسبی می باشند. بنابراین در صورتی که در مراحل خرید دامنه دچار مشکلی شدید، می توانند به شما در جهت رفع مشکل کمک نمایند.

پس از خرید دامنه، شما باید هاست مناسبی را برای وب سایت خود انتخاب نمایید. با انتخاب هاست مناسب، می توانید وب سایت خود را به خوبی در معرض دید کاربرانتان قرار دهید. برای این منظور می توانید از خدمات هاست ابری و یا سرور ابری استفاده نمایید. برای خرید هاست و دامنه مورد نظر خود، می توانید همین امروز به وب سایت سرورجت مراجعه کنید.

admin

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *